Ahad, 15 November 2009

Surat Dipos melalui mimpi...



Semalam disebabkan otak aku pusing2 macam roller coaster aku tidur awal … mana taknya banyak sangat aku naggap… Walaupun otak pusing2 macam roller coaster … best jugak, rasa macam terbang terampung2 atas awan . Dalam keadaan kepala yang berpinar2 aku mendapat surat yang dipos melalui mimpi… dari seseorang yang sangat aku kenal… Surat itu terlalu panjang sukar untuk aku ingat isi kandungnya. Apa yang ditulisnya adalah rasa kecewanya dia kepada aku… diperhujung suratnya dia memberi kata-kata semangat dan menyuruh aku menikmati sebaik-baiknya. Kata orang mimpi adalah mainan tidur… ada juga kata mimpi itu adalah tanda @ pmberitahuan…. Mungkin aku terlalu mengingati dia hingga terbawa kepada mimpi…. Apa2 pun aku benar2 gembira menerima surat itu walaupun diposkan melalui mimpi… walaupun hanya mimpi...

Tiada ulasan: