Khamis, 22 Oktober 2009

Shhh.... Diam!



Dahlah... aku dah bosan... dah bosan nak dengar apa yang kau cakap... cakap x serupa bikin!... Bagi kau... kau dan dengan kutuk2 kau jer yg betul dan benar... orang lain semuanya dusta lidah bercabang...

ni manusia buat manusia lagi seorang...
aku x suka dengar kau cakap berlapis2 ker,cakap2 simbolik ker, cakap bpintal2 ker..

aku x suka!!!... cakap terus apa yg kau nak ... abis cter... kalo kau ckp cam tu aku wat selamba badak jer... mdngar tanpa prasaan...
 
aku...
bagi aku lebih baik diam dari banyak bercakap...
cakap bila perlu ....
banyak cakap kadang2 banyak dosa..
banyak cakap juga kadang2 banyak pahala...
jadi ada otak kau fikirlah...
dan buat orang2 kat luar sana  yg selalu bilang aku sombong...
aku bukan orang suka tgedik2... bborak dng orng.. lbh2 lg orng yg x rapat dng aku...
kalo yg kawan dng aku mgkn kenal sape aku...
tp yg kawan nie... jng suka ckp pasal aku jika kau blom kenal sape aku...
kadng2 fakta yg kau beri pasal aku tu slalu salah....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

itulah manusia..